Whitehillproperty.com

Whitehillproperty.com

  1. İç və xarici kommunikasiya: Müştərinin brendi ilə bağlı iç və xarici kommunikasiya strategiyalarının hazırlanması və idarə olunması.
  2. Müştəri təcrübəsi: Müştərilərin brend ilə əlaqələrinin təmin edilməsi üçün müştəri təcrübəsi strategiyalarının yaradılması və implementasiyası.
  3. Online və offline brend mərkəzləşməsi: Müştərinin brendinə uyğun online və offline məkanizmlərin yaradılması və tətbiq edilməsi.
  4. Kriz kommunikasiyası: Kriz hallarında brendin imicinin qorunması üçün tədbirlərin alınması və kriz kommunikasiya planlarının hazırlanması.

Brendinq xidməti, bir şirkət, brend və ya fərdin tanınmasını artırmaq, müştərilər ilə bağlılığı yaratmaq və brendin keyfiyyət və dəyərini təmin etmək üçün əhəmiyyətli bir addımdır