Google Ads axtarış reklamı necə qurulur?

Google Ads axtarış reklamı necə qurulur?

Rəqəmsal dünyada varlığınızı hiss etdirmək və potensial müştərilərə çatmaq istəyirsinizsə, Google Ads platformasının gücündən faydalanmaq vacibdir. Google Ads təklif etdiyi müxtəlif reklam modelləri ilə biznesinizin daha çox müştəriyə çatması üçün ən ideal vasitələrdəndir. Bu tip kampaniyalardan biri də şübhəsiz ki, hər kəsin yaxşı bildiyi axtarış kampaniyalarıdır (search campaign). 

Beləliklə, Google Ads axtarış kampaniyalarını necə yaratmaq olar? Bu yazıda sizə addım-addım izah edəcəyik. Hazırsansa, başlayaq!

Axtarış kampaniyaları nədir?

Search campaign və ya axtarış kampaniyaları reklamlarınızın istifadəçilərin Google-da axtarış nəticələrində görünməsinə imkan verir. İstifadəçilər qeyd etdiyiniz açar sözləri axtararkən bu reklamlar axtarış nəticələrinin yuxarısında və ya yanında görünür.

Məsələn, ayaqqabı satıcısısınızsa və “kişi idman ayaqqabısı” açar sözünü hədəfləyirsinizsə, Google istifadəçiləri həmin sözü axtaran zaman reklamınız axtarış nəticələrində görünə bilər. Bu yolla siz birbaşa potensial müştərilərinizə çata və veb-saytınıza trafik çəkə bilərsiniz.

Google Ads axtarış kampaniyasını necə yaratmaq olar?

Bunun üçün nəzər almalı olduğumuz bəzi məqamlar var. Bunlar:

  • Kampaniya məqsədinizi müəyyən edin: Birincisi, kampaniyanızın məqsədini aydın şəkildə müəyyənləşdirməlisiniz. Satışlar, veb-sayt ziyarətləri, brend məlumatlılığı kimi nüansları dəqiqləşdirməlisiniz. Məqsədinizi düzgün təyin etmək kampaniyanızın uğuru üçün çox vacibdir.
  • Reklam qrupları və açar sözlər: Reklam qrupları əlaqəli açar söz qruplarıdır. Məsələn, ayaqqabı pərakəndə satışı üçün “kişi idman ayaqqabıları”, “qaçış ayaqqabıları” və “basketbol ayaqqabıları” açar sözləri eyni reklam qrupunda qruplaşdırıla bilər. Açar söz seçimi axtarış kampaniyalarının ən vacib addımlarından biridir. Hədəf auditoriyanızın istifadə etdiyi sözləri araşdırmalı və düzgün açar sözləri seçməlisiniz.
  • Reklam mətnlərinizi yazın: Reklam mətnləriniz, yəni başlıq və təsvirlər potensial müştərilərinizin görəcəyi mətnlərdir. Bu mətnlərdə siz məhsul və ya xidmətlərinizin üstünlüklərini vurğulamalı və aydın bir çağırış daxil etməlisiniz.
  • Açılış səhifənizi müəyyən edin: İstifadəçilər reklamınızı kliklədikdə hara gedəcəklər? Bu zaman istifadəçiləri müvafiq landing page-ə, açılış səhifəsinə yönləndirmək lazımdır. Açılış səhifəniz reklamınızda təklif etdiyiniz məhsul və ya xidmətə diqqət yetirməli və istifadəçiləri hərəkətə keçməyə təşviq etməlidir.
  • Təklif strategiyasının (bid strategy) müəyyən edilməsi: Təklif strategiyanız reklamlarınızın nə qədər büdcə və hansı hallarda göstəriləcəyini müəyyən edir. Google Ads sizə müxtəlif təklif strategiyaları təklif edir. Bu strategiyaları nəzərdən keçirməli və sizə ən uyğun olanı seçməlisiniz.

0-dan axtarış kampaniyası (search campaign) yaratmaq

Gəlin bir-bir hər mərhələni ətraflı şəkildə nəzərdən keçirək.

  1. Google ADS hesabına keçid edirik. Burada əsas səhifədən + işarəsinə basıb daha sonra “campaign” hissəsinə klikləyirik.

    hBtqxe3PZNkzHCII1Fkwf0md9FO 6ghwLHlf6cgzJbNw8QXvvnIn1IJ5k3Djs8m2B3T2aMpUhnrFQ

    q0bS8glRINKm6C TYssKVCCX1dbuBD V1fDcsvfpI438iRelQBAJfa E65rr 3u6KiouL0ZOXRkyRUlGW7TJgQhhyQ3FOhExBDPzGUNKxtSVu JpHSE53c2u0VWCABMzBTuHcomJqyhBtHWAabI3imU
  2. Daha sonra məqsədimizə uyğun kampaniya növünü seçməliyik. Bunun üçün ilk növbədə aşağıdakı şəkildəki kimi sonuncu hissəyə klikləyirik. Biz axtarış reklamları qurduğumuz üçün “search campaign” olan növü seçirik.

    rUqwwjuCOE4gnk9VvkcTflbcPGX0AU4p6yCLj OCybtsdYb16DqU4KKI7ODs3T2gxCnaFwU yD1FHZOkwpg5hvyZfqE95VGCyIeeTOXIBQ1zX4q7s4QRUnSzdu5cvVD7xrD1c5xHqdLSZPVAzEBs aIBtVOUetH29DQL8s8JSIO7F7kum11E 466KHwTRnCNMOrX5gUwi1tfX1 0k3vTaE75IZgTQB syO5UseljcCQKD6oI7EakOLHJknWgqLQILYpNGW

  3. Bidding hissəsinə keçid edirik. Burada da ilkin məqsədimizə uyğun olaraq seçim edirik, məsələn, daha çox klik almaq istəyirik və buna görə də “clicks” seçirik. Bundan əlavə, hər klik üçün maksimum ödəmək istədiyimiz məbləği qeyd edirik.

    ezaFlDacpbES1JMxfYU4nRR61rP5w8F1DJYS17Z44AZk7DmtfFMxkGEB ijYjjBq9B6uT7AWL 3d2V2t4K6RNI fxXsnxoWoAv9jrHwrJ7MPSf8MznUB9ep3sef05giFxRr mIN7SXS7ssE jVWuWYcu3CeZ fbRK6Y0tgqHXUmrZP6Dv1acnBRBd6G7ZsObl0V vB1XBJ0TBmaRRsA48 p w2Z Ya4HWQgssjhYKkMQIF2FM7IArfbSyjfAbFvyeadMzejVcdU76MlltUU3 15gfUG4ZR1 wLEp1yfizThOQB zhqogzXZ9ARCUjI5uvTUAxGrLMAgp 7GKWTfMQOu6vdcevNU9zozcjLSn6NwuICWUiR5woPGRx8JxPyg32EXqqbVX7o1LAcRzfbUihl8ATw2HK7vj Vhaa0n1ssdVJ2G6 H

  4. Növbəti mərhələ “campaign settings”dir. Burada kampaniyamızın hansı hissədə göstərilməsini seçirik, təkcə “search network” seçməyiniz məsləhətlidir. Daha sonra kampaniyanın göstərilməsini istədiyimiz əraziləri seçirik. Biz Azərbaycan olaraq qeyd etdik, siz biznesinizə uyğun olaraq seçim edə bilərsiniz.

    YX7H0evhBHLbGMOSnF9yHQzer1iaucMEBf1UZEtlwwdXfPtiXWEHm5LXkX3KIB46nlI QOAP6UP6NNQQzXqvuDnDf Us55eS puQL1dGO5dolpO5HC RAfB fBSIvhCdi B
  5. Ərazi seçərkən diqqət etməli olduğunuz məqam odur ki, seçdiyiniz ərazidə hal-hazırda yaşayan insanları targetinizə əlavə edəsiniz. Həmçinin, bu ərazidə yaşayan insanların hansı dildə axtarış etməsini də seç bilərik. Google azərbaycan dilini dəstəkləmədiyi üçün ingilis, rus və türk dillərini seçməyiniz tövsiyə olunandır.

    eT4W6m4OaWNaJ7HhrqLE3a29DUW L Yl81Q32lm9H5cBiP8i1m2VCS6nAfFTVZruu1GeX6jtXGcQLD4bWphR3aPWhzKXpNIxfw

  6. Daha sonra hədəf auditoriyanızı da hədəfləyə bilərsiniz. Ancaq axtarış reklamlarında bunu etmək hədəf kütlənizi daha da azaldacaq. Çünki burada əsas məqsəd açar sözlər üzrə hədəfləmə aparmaqdır. Həmçinin burada seçərkən “observation’ hissəsini seçsəniz hədəf kütləniz daha da daralmış olmayacaq. Bu mərhələdə son olaraq kampaniyanızın hansı müddətdə və dövlərdə getməsi kimi nüansları qeyd edə bilərsiniz.

    mEv8FAOwlVhe0h9rvcAEJUanRDJbpes8Ow9Vw SaWHY4

    bWvMlnzxjy14k1IAYCs0FXQ1JxM2us Ls63LbZwSkHFBujBZVOWHviTyHJHeAvSfqfuvUWAWUkoEPuq3MsmI2nOsKXHyfmsUWcbFzJoSkfyySDo6dJjRczEsYdCaGXc9dh5IpoftfqJqX1A2MoUNwLQ
  7. Daha sonra keçid edirik keyword hədəfləməsinə. Burada saytınızın linkini yazaraq açar sözlər üçün tövsiyələr də ala bilərsiniz. Hədəflədiyiniz və kampaniyanızın həmin açar sözlərdə göstərilməsini istədiyiniz keywordləri qeyd edirsiniz. Məsələn, biz öz veb-saytımıza uyğun açar sözləri qeyd etmişik.

    4wcEkUlLvYAPycdMtTH a2FldMXvhyjh kOxqkwtP MW I55IjSEB6Zcv6xnszxmQLLewBFO54Q2oX Q1YYczwaYno22gc6 UVov59E08RC4hmW6M f SkNrcbBDjlD3LZqaYs3ub1biGlHF6rOKL2Q


  8. İlk olaraq isə istifadəçilərin keçid edəcəyi landing page-i seçirik və bu page-i özümüz xüsusi olaraq adlandıra bilərik. Məsələn, burada biz istifadəçiləri prmedia.az/bloq url-nə yönləndiririk, ancaq bu kampaniya zamanı prmedia.az/bloq/  kimi görünəcək. Qeyd etdiyimiz açar sözlərə uyğun olaraq başlıq (headline) və təsvirlər (description) yazmalıyıq. Əsas məqsəd həmin keywordlərdən bu headline və descriptionlarda istifadə etmək, həmçinin istifadəçiləri sayta keçid etməyə sövq etməkdir. Headinglər minimum 3, maksimum 15 ola bilər. Eynilə descriptionlar da minimum 2, maksimum 4 ola bilər. Mümkün qədər hamısını doldurmağınız tövsiyə olunur.
    lBuhBKxc85UXyV6EDryfx7ne3cozE9klChg9rbIhXT1AnsbSJ8 BkRcTZdOZYAwquh6RpRTfF0bnaTP9i8OQpxrjN8D9q150g YgqcpPMDd

    8RLpabztz6c7y0nCxYHoXLn99CXfC1Dvt4i8NBFNVGnJsVYqQq52qoDsPPtcc

    thrcw CTu ZTvzkKkNgd9vaeRt5JKryV pknECeqND78KSRahjvVQpTeZHK8D8Ek7C4VME IiE87OzHqrpPq1DdNnC1vZldEvyM
  9. Həmçinin biznesiniz haqqında ətraflı məlumat üçün sitelink və calloutlardan da istifadə edə bilərsiniz.

    O0Y1mLXxBzCieRw cyC58XA 4SlC5qzAsTXdFOsaoXeM64 QlC
  1.  Son mərhələ olaraq kampaniyanızın büdcəsini qeyd etməlisiniz. Bu mərhələ də bitdikdən sonra artıq reklamınızı yayımlaya bilərsiniz.

    KLhGJN4clYG6t8KicFP5Dj9RUEvbxCrs6EECloM4S sqowaGt31UoXGAmvNUDkWhyuzfdr5djoOZmLITdEagMhKxGIEmqNZCNTY7T0uvm85DY0mi6cjBwx 0AmX6Z bwm8zCwyuptA7GnDSda NzP6g

Vacib qeyd: Son olaraq qeyd etmək lazımdır ki, Google azərbaycan dilini dəstəkləmədiyi üçün sözləri ingilis şriftləri ilə yaza və ya digər dillərdən istifadə edə bilərsiniz.

Axtarış kampaniyalarında uğur qazanmaq üçün məsləhətlər

Axtarış kampaniyalarınızın uğurunu artırmaq üçün bu məsləhətlərə əməl edə bilərsiniz:

  • Hədəf auditoriya araşdırması aparın: Kimə çatmaq istəyirsiniz? Hədəf auditoriyanızın kim olduğunu, nə axtardıqlarını və hansı açar sözlərdən istifadə etdiyini bilməlisiniz.
  • Mənfi açar sözləri çıxarın: Reklamınızın əhəmiyyətsiz axtarışlarda görünməsini istəmirsiniz, elə deyilmi? Buna görə mənfi açar sözləri exclude (bloklamaq) edə bilərsiniz. Mənfi açar sözlər reklamlarınızın qeyd etdiyiniz sözlərdə görünməməsini təmin edir.
  • Reklam uzatmalarından (sitelinks) istifadə edin: Reklam uzantıları və ya sitelinks reklamlarınızın yanında görünən əlavə məlumatdır. Telefon nömrəniz, məkanınız və ya sayt bağlantısı kimi müxtəlif linklərdənistifadə etməklə reklamlarınızı daha zəngin edə bilərsiniz.
  • Kampaniyanıza daimi nəzarət edin: Kampaniyanızın performansını mütəmadi olaraq izləyin. Hansı açar sözlərin yaxşı, hansının isə zəif performans göstərdiyini yoxlayın.
  • Lazım gördüyünüz yerdə redaktə edin: Kampaniyanızı mütəmadi olaraq izləməyin faydası burada ortaya çıxır. Siz aşağı performans göstərən açar sözləri dayandıra, yeni açar sözlər əlavə edə və ya reklam mətnlərinizi yeniləyə bilərsiniz.
  • Split test (A/B test) edin: Hansının daha yaxşı olduğunu görmək üçün müxtəlif reklam nüsxəsini sınaqdan keçirə bilərsiniz. Split test sizə ən effektiv reklam tipini tapmağa kömək edir.
  • Peşəkarlardan kömək alın: Google Ads axtarış kampaniyaları vaxt və səy tələb edən bir prosesdir. Əgər kifayət qədər bilikləriniz yoxdursa, öz sahəsində mütəxəssis olan reklam mütəxəssislərindən kömək ala bilərsiniz.

Axtarış kampaniyaları sizə necə kömək edəcək?

Axtarış kampaniyalarının gücünü sübut etmək üçün uğurlu nümunələrdən danışmaq faydalı olardı. Məsələn, yerli restoran sahibi Google ADS axtarış kampaniyaları sayəsində hədəf auditoriyasına çata bildi. Axtarış kampaniyalarında məkan hədəfləmə funksiyasından istifadə edərək, restoranın yerləşdiyi ərazidəki istifadəçiləri hədəfələyib. Bununla da o, öz saytına daha çox ziyarətçi cəlb edib və biznesinin dövriyyəsini artırıb.

Sizin də oxşar uğur hekayəniz ola bilər. Google Ads axtarış kampaniyaları sayəsində siz potensial müştərilərinizə çata, brend tanınırlığını və satışlarınızı artıra bilərsiniz.

Google Ads axtarış kampaniyaları biznesinizi rəqəmsal dünyada fərqləndirmək üçün güclü vasitədir. Bu yazıda biz sizə axtarış kampaniyaları yaratmağın və uğur qazanmağın yollarını izah etdik.

Unutmayın ki, uğurlu axtarış kampaniyası üçün hədəflərinizi düzgün müəyyən etmək, açar söz araşdırması aparmaq və kampaniyanızı mütəmadi olaraq izləmək lazımdır.

Paylaş:

1 Şərhlər

  • 11 Avqust 2024 08:40
    Əhməd

    Salam. Google ads reklamı vermək istəyirəm. Bütün prosesləri qaydasında edirəm. Desdeklenmeyen dil məsələsində takılıram. Mənim bikdiyim google translate -də istifadə edəcəyim başlıq ve mətinləri orda düsteklenen dildə detect edənəcə kimi düzəliş edib sonra reklam kaompaniyasında müvafiq yerlərdə istifadə edirəm. Amma dəfələrlə etiraz etməyimə baxmayaraq google ads yenə dəatəklənməyən dil kimi alqılayır. Bunun bir başqa yolu varmı? Siz Azərbaycanda yerli səhiflərə google ads-dan reklam verdikdə hansı yollardan istifadə edirsiz? Köməklik göstərə bilərsiniz?

    CavabCavabicon

Bir cavab buraxın

E-poçt ünvanınız dərc olunmayacaq. Tələb olunan sahələr qeyd olunub *